Podrška
Kako naći rješenje problema
Pupilla d.o.o. pruža besplatnu podršku korisnicima putem e-mail i/ili telefona. No, prije nego što nas nazovete ili pošaljete upit mail-om, pokušajte odgovor na svoje pitanje pronaći na ovim stranicama. Ovo posebno vrijedi u situacijama kad nas je teško dobiti na telefon zbog zakonskih promjena koji uvijek za posljedicu imaju veliki broj upita od strane korisnika.
Video savjeti
Odgovore na vaša pitanja možete pronaći i u našim video savjetima
Pitanja i odgovori
Kako napraviti prvu instalaciju programa
Kako napraviti instalaciju nove verzije programa
Najčešće postavljanja pitanja (PDF datoteke)
- Fiskalizacija ukratko
- Fiskalizacija detaljno
- Fiskalizacija u SynesisPOS kasi
- Postupak prelaska s modula Maloprodaja na novi modul Maloprodaja II
- Kako provjeriti je li prelazak s modula Maloprodaja na modul Maloprodaja II dobro izveden
- U TSI-POD, RDG ili Bilanca stanja obrascima nedostaju podaci za prethodnu godinu
- U IP obrascu nedostaju podaci za 1.mjesec
- Instaliranje licencne datoteke za korisnike Gmaila
- Arhiviranje i povrat knjiga sa CD-om
- Naknadno povlačenje početnih stanja iz prethodne godine
- Razmjena